Τάξη Ε΄ - 2020-2021
Στο μάθημα της Πληροφορικής στο σύμπλεγμα της E΄ και Στ΄ τάξης, κάναμε χρήση του λογισμικού PowerPoint. Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Χρησιμοποιήσαμε τη δημιουργικότητά μας και τα εργαλεία του λογισμικού για να πετύχουμε τον στόχο μας! |
Στο μάθημα της Πληροφορικής, το σύμπλεγμα της Ε΄ και Στ΄ τάξης, ασχολήθηκε με γραφικές παραστάσεις. Για να πετύχουμε τον στόχο μας, χρησιμοποιήσαμε το λογισμικό της Excel για να καταχωρήσουμε τα δεδομένα μας και να φτιάξουμε γραφικές παραστάσεις. Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε το λογισμικό της PowerPoint για να τις παρουσιάσουμε. Το συγκεκριμένο μάθημα έγινε διαθεματικά, ως επέκταση του μαθήματος μαθηματικών της Στ΄ τάξης. |
Στο μάθημα Πληροφορικής, τα παιδιά της Ε΄ και Στ΄τάξης, κάναμε μια μικρή έρευνα για αυτήν. Χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών, δημιουργήσαμε παρουσιάσεις στο λογισμικό PowerPoint. Έτσι παρουσιάσαμε κάποιες σημαντικές πληροφορίες για την κοινότητά μας. Στη συνέχεια τις στείλαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στον δάσκαλό μας. |
Στο μάθημα της Πληροφορικής, τα παιδιά του συμπλέγματος της Ε΄ και Στ΄ τάξης, έφτιαξαν παρουσιάσεις για τους αυτόχθονες λαούς. Το μάθημα ήταν διαθεματικό και αποτέλεσε επέκταση του αντίστοιχου μαθήματος που είχαν κάνει στο μάθημα των ελληνικών. Αφού μελέτησαν διάφορους αυτόχθονες λαούς και εντόπισαν τα χαρακτηριστικά τους, επέλεξε ο καθένας από έναν και ετοίμασε μια σύντομη παρουσίαση στο λογισμικό PowerPoint. Πηγή αποτέλεσε το διαδίκτυο. Έγινε επίσης χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. |
Το Πρόγραμμα «Υιοθεσία πλοίου» είναι μια πρωτοβουλία που έχει αναπτύξει το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο σε συνεργασία με την Περιβαλλοντική Οργάνωση CYMEPA η οποία και έχει εγκριθεί τόσο από το Υφυπουργείο Ναυτιλίας όσο και από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού. Σκοπός του Προγράμματος είναι να φέρει τους νέους πιο κοντά στη θάλασσα αλλά και τη ναυτιλία. Τα σχολεία που λαμβάνουν μέρος στο Πρόγραμμα αυτό, μέσα από την εβδομαδιαία ηλεκτρονική επικοινωνία που έχουν με το “υιοθετημένο” πλοίο τους μαθαίνουν το δρομολόγιο που ακολουθεί για εκείνη τη βδομάδα, σημειώνοντας την πορεία του σε ναυτικό παγκόσμιο χάρτη (ο οποίος χορηγείται από το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο), τα εμπορεύματα που μεταφέρει, τις καιρικές συνθήκες που αντιμετωπίζουν σε κάθε τους ταξίδι, τις δραστηριότητες των ναυτικών κλπ. Επίσης μέσα από την επικοινωνία τους τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να ρωτήσουν το πλήρωμα του πλοίου τους για τη ζωή των ναυτικών πάνω στο πλοίο, για τις χώρες που επισκέπτονται καθώς επίσης και για τη διαχείριση των περιβαλλοντικών προβλημάτων του πλανήτη μας και ειδικότερα περιβαλλοντικά προβλήματα που αφορούν τη ρύπανση των θαλασσών. Το Πρόγραμμα με τη διαθεματική προσέγγιση του, προσφέρει στα παιδιά με ελκυστικό και ευχάριστο τρόπο γνώσεις γύρω από τη ναυτιλία και γενικότερα τη θάλασσα. Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα με τις Ε΄ και Στ´ τάξεις με υπεύθυνο εκπαιδευτικό τον Μιχάλη Αλεξόπουλο. Για τη φετινή σχολική χρονιά, 2020 - 2021, οι Ε' και Στ΄ τάξεις του σχολείου μας έχουν υιοθετήσει το πλοίο: AAL GLADSTONE |
Εργασίες από τα παιδιά της Ε΄ και Στ΄ τάξης στο μάθημα ηλεκτρονικών υπολογιστών. Δημιούργησαν βίντεο με το λογισμικό movie maker, μέσω του οποίου παρουσίασαν κάποιους αυτόχθονες λαούς. Η εργασία ήταν διαθεματική, με το μάθημα των Ελληνικών |
Συνέντευξη από τα παιδιά της Ε και Στ τάξης με τον εικονογράφο Σπύρο Ζαχαρόπουλο. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη μαθαίνοντας πληροφορίες για τον μαγικό κόσμο της εικονογράφησης μιας ιστορίας/παραμυθιού. |
|
Συνέντευξη από τα παιδιά της Ε΄ και Στ΄ τάξης με τον γελοιογράφο Σώτο Βοσκαρίδη. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πάρουν μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη μαθαίνοντας πληροφορίες για τον μαγικό κόσμο της γελοιογρραφίας από έναν μετρ του είδους. | |
Στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής, ασχοληθήκαμε με τις βασικές αρχές κώδικα, προγραμματισμού και ρομποτικής. | ||
Χρησιμοποιήσαμε τα ρομπότ: BeeBot, ProBot, MouseBot και Botley για να φέρουμε εις πέρας διάφορες αποστολές. Επίσης, παίξαμε εκπαιδευτικά παιχνίδια κώδικα, χρησιμοποιώντας τη σελίδα: code.org και την εφαρμογή Run Marco. | ||
Στο μάθημα πληροφορικής ασχοληθήκαμε με τη λαϊκή παράδοση. Ειδικότερα, μελετήσαμε τη ζωή και το έργο του λαϊκού ζωγράφου του τόπου μας, Μιχαήλ Κάσιαλου. Μέσω του λογισμικού PowerPoint, ετοιμάσαμε σύντομες παρουσιάσεις χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο ως πηγή και τα εργαλεία του λογισμικού. Μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προωθήσαμε τις εργασίες μας στον δάσκαλό μας. |
Τα παιδιά της Ε΄ και Στ΄ τάξης, πραγματοποίησαν μια σύντομη κδήλωση για την 25η Μαρτιου. Μέσα από ποιήματα, αφηγήσεις και παρουσιάσεις, δώσαμε το στίγμα της Ελληνικής Επανάστασης του 1821 στα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου μας | |
Στο μάθημα Τέχνης ασχολούμαστε και δημιουργούμε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες ζωγραφιές. Πιο κάτω μπορείτε να πάρετε μια γεύση από τις δημιουργίες μας. | |
Στο μάθημα της Τέχνης, ασχοληθήκαμε με το θέμα: "Προστατεύω το περιβάλλον. Ολοι μαζι μπορουμε". Φτιάξαμε τις ζωγραφιές μας και τις εκθέσαμε σε μια από τις πινακίδες του σχολείου, με στόχο να ευαισθητοποιήσουμε τους συμμαθητές μας σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος. Οι δάσκαλοί μας ψήφισαν τις ζωγραφιές μας και βραβεύθηκαν οι 3 πρώτες, σε συγκέντρωση που έγινε στο σχολείο. | |
Στο μάθημα της Πληροφορικής, τα παιδιά της Ε΄ και Στ΄ τάξης, ασχολήθηκαν με τα παραδοσιακά επαγγέλματα. Τα επαγγέλματα που έχουν χαθεί στο χρόνο. Ειδικότερα μελετώντας διάφορες πηγές, καταγράψαμε σε βάση δεδομένων αρκετά παραδοσιακά επαγγέλματα. | |
Η καταγραφή έγινε στο λογισμιό της Excel. Στόχος ήταν να εντοπιστούν και να καταγραφούν όσο το δυνατόν περισσότερα επαγγέλματα. |
Στη συνέχεια, έγινε επιλογή τριών επαγγελμάτων και έγινε παρουσίασή τους στο λογισμικό PowerPoint. Έγινε αναζήτηση πηγών από το διαδίκτυο και παρουσιάστηκαν κάποιες πληροφορίες για τρία επαγγέλματα που χάθηκαν στον χρόνο. |
Τα παιδιά της Ε΄ και Στ΄ τάξης παρουσίασαν στο σχολείο μας, το τραγούδι του Λαζάρου | |