img1

Πληροφορική 2019-2020









 

Στο μάθημα της Πληροφορικής στο σύμπλεγμα της Γ΄ και Δ΄ τάξης, κάναμε χρήση του λογισμικού PowerPoint. Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Χρησιμοποιήσαμε τη δημιουργικότητά μας και τα εργαλεία του λογισμικού για να πετύχουμε τον στόχο μας! 

 

Στο μάθημα της Πληροφορικής, το σύμπλεγμα της Ε΄ και Στ΄ τάξης, ασχολήθηκε με γραφικές παραστάσεις. Για να πετύχουμε τον στόχο μας, χρησιμοποιήσαμε το λογισμικό της Excel για να καταχωρήσουμε τα δεδομένα μας και να φτιάξουμε γραφικές παραστάσεις. Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε το λογισμικό της PowerPoint για να τις παρουσιάσουμε. Το συγκεκριμένο μάθημα έγινε διαθεματικά, ως επέκταση του μαθήματος μαθηματικών της Στ΄ τάξης. 

 

Στο μάθημα πληροφορικής, το σύμπλεγμα των Γ΄ και Δ΄ τάξεων, με τη Χρήση του λογισμικού Word, έφτιαξε αφίσες. Για τη δημιουργία τους έγινε χρήση διάφορων εργαλείων, όπως η εισαγωγή header και footer. Θέμα της αφίσας, ήταν η ετοιμασία ενός διαφημιστικού για ένα μέρος. Οι αφίσες αποστάλθηκαν στον εκπαιδευτικό με τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). 
   

 

Στο μάθημα Πληροφορικής μάθαμε το λογισμικό Microsoft Paint. Ειδικότερα, χρησιμοποιήσαμε διάφορα εργαλεία που προσφέρει το λογισμικό για να φτιάξουμε τα δικά μας σχέδια. Σε κάθε περίπτωση είχαμε διαφορετικό θέμα για έμπνευση... 

Συγκεκριμένα σχεδιάσαμε ψηφιακά: 

Σχέδια εμπνευσμένα από τον διάσημο ζωγράφο Πητ Μοντριάν. 
Ένα μοναδικό ψάρι στον βυθό της θάλασσας.
Ένα σπίτι με τον κήπο του. 
Ψηλα κτίρια - πολυκακτοικίες. 
Έναν άνθρωπο. 

 

Στο μάθημα Πληροφορικής, ασχοληθήκαμε με την κοινότητά μας. Συγκεκριμένα, μελετήσαμε την οργανωτική δομή του Ζυγίου και πως λειτουργεί. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας το λογισμικό Excel και το διαδίκτυο, φτιάξαμε ψηφιακά τα οργανογράμματα του Ζυγίου. Αφού τα ολοκληρώσαμε, τα στείλαμε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) στον δάσκαλό μας. 
       

 

Στο μάθημα Πληροφορικής, πέρα από την μελέτη της δομής και της οργάνωσης της κοινότητάς μας, κάναμε μια μικρή έρευνα για αυτήν. Χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών, δημιουργήσαμε παρουσιάσεις στο λογισμικό PowerPoint. Έτσι παρουσιάσαμε κάποιες σημαντικές πληροφορίες για την κοινότητά μας. Στη συνέχεια τις στείλαμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στον δάσκαλό μας. 

 

Στο μάθημα της Πληροφορικής, τα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης, γνώρισαν το λογισμικό της PowerPoint. Έφτιαξαν μια σύντομη παρουσίαση για τον ευατό τους. Έγινε χρήση διάφορων εργαλείων του λογισμικού και τα παιδιά πραγματικά ενθουσίαστηκαν. Συγκεκριμένα πρόσθεσαν σχήματα, εικόνες, κινήσεις, μεταβάσεις και χρώματα, τόσο στο κείμενο όσο και στο φόντο. 
 

 

Στο μάθημα της Πληροφορικής, τα παιδιά της Γ΄ και Δ΄ τάξης, έφτιαξαν το δικό τους δελτίο καιρού. Δημιούργησαν το δελτίο τους στο λογισμικό PowerPoint και στη συνέχεια έγραψαν στο λογισμικό της Word το κείμενό τους. Αφού ετοιμάστηκαν, ανάλαβαν το ρόλο των παρουσιαστών και παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης τα δελτία τους. 

 

Στο μάθημα της Πληροφορικής, τα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης, γνώρισαν το λογισμικό της PowerPoint. Έφτιαξαν μια σύντομη παρουσίαση για το σχολείο τους. Έγινε χρήση διάφορων εργαλείων του λογισμικού και τα παιδιά πραγματικά ενθουσίαστηκαν. Συγκεκριμένα πρόσθεσαν σχήματα, εικόνες, κινήσεις, μεταβάσεις και χρώματα, τόσο στο κείμενο όσο και στο φόντο.

 

Στο μάθημα της Πληροφορικής, τα παιδιά της E΄ και Στ΄ τάξης, ασχοληθήκαμε με τη Μεσογειακή Διατροφή. Μελετώντας πηγές από το διαδίκτυο, φτιάξαμε παρουσιάσεις στην PowerPoint. Μέσω των παρουσιάσεων μάθαμε πολλές και χρήσιμες πληροφορίες. 
Στη συνέχεια δημιουργήσαμε το δικό μας ερωτηματολόγιο με στόχο να δούμε τις απόψεις και τη γνώση των συμμαθητών μας για το θέμα. Το ερωτηματολόγιο που ετοιμάσαμε περιλάμαβνε 20 ερωτήσεις. το διανέμαμε στην Γ΄, Δ΄ , Ε΄ και Στ΄ τάξη. Καταγράψαμε τις απαντήσεις και με τη χρήση του λογισμικού της Excel φτιάξαμε γραφικές παραστάσεις. Τις γραφικές παραστάσεις τις περιλάβαμε σε μια παρουασίαση την οποία μπορείτε να δείτε πιο κάτω.