img1

Τάξη Δ΄ - 2021-2022

 

Στο μάθημα της Πληροφορικής η Δ΄ τάξη, κάνοντας χρήση του λογισμικού PowerPoint ασχοληθήκαμε με τις καλοκαιρινές μας αναμνήσεις. Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Χρησιμοποιήσαμε τη δημιουργικότητά μας και τα εργαλεία του λογισμικού για να πετύχουμε τον στόχο μας! 

 

Στο μάθημα της Πληροφορικής η Δ΄ τάξη, κάνοντας χρήση του λογισμικού PowerPoint ασχοληθήκαμε με τους 12 Θεούς του Ολύμπου. Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τους Θεούς, ως επέκταση του μαθήματός μας της ιστορίας. Χρησιμοποιήσαμε τη δημιουργικότητά μας και τα εργαλεία του λογισμικού για να πετύχουμε τον στόχο μας! Στη συνέχεια στείλαμε τις εργασίες μας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, στον δάσκαλό μας. 
Οι παρουσιάσεις μας χρησιμοποιήθηκαν για να παίξουμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με τη χρήση ρομπότ εδάφους (Robot Mouse). Ειδικότερα ο δάσκαλός μας, παίρνοντας τυχαία μια καρτέλα στα χέρια του διάβάζε πληροφορίες για ένα Θεό και εμείς έπρεπε να μετακινήσουμε το ρομπότ στην κατάλληλη θέση

 

Συμμετοχή των παιδιών της Δ’τάξης στο Ευρωπϊκό προγραμμα του ETwinning “Language challenge for children”

 

Τα παιδιά της Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης, είχαν την ευκαιριά να παρακολουθήσουν ένα μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής. Το σχολείο μας επισκέφθηκε ένας αστυνομικός, ο οποίος είχε την ευκαιρία να μοιραστεί πολύτιμες πληροφορίες με τα παιδιά. 

 

Στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε ημερίδα καλαθόσφαιρας . Σε αυτή συμμετείχαν τα παιδιά της Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης.

 

Τα παιδιά της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης, συμμετείχαν στη διαδικτυακή Εκπαιδευτική Δράση για την Ασφαλή και Υπεύθυνη Χρήση του Διαδικτύου, σε μαθητές και μαθήτριες από την Κύπρο και την Ελλάδα. Είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν τα παραμύθια: "Ο Ντίκι στον Μαγικό Κόσμο του Διαδικτύου" και "Η Αθηνά και ο Ντίκι στον Μαγικό Κόσμο του Διαδικτύου" και να πραγματοποιήσουν διάφορες ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες δράσεις για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, τα προσωπικά δεδομένα και τη διαδικτυακή παρενόχληση.  

 

Τα παιδιά της Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης, συμμετείχαν σε Εργαστήρια Ρομποτικής, τα οποία πραγματοποιήθηκαν από εκπαιδεύτρια του οργανισμού CARDET. Συγκεκριμένα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με την εφαρμογή Scratch και το υλικό LEGO Mindstorms.  

 

 

Τα παιδιά της Δ΄ τάξης, είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε δραστηριότητες προγραμματισμού - κωδικοποίησης, μέσω της εφαρμογής Scratch. Το εργαστήρι στο οποίο συμμετείχαν πραγματοποιήθηκε από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Πληροφορικής (Cyprus Computer Society – CCS) και την ομάδα Coding Our Future (COF)  και έγινε εξ αποστάσεως μέσω της εφαρμογής MS Teams. Η εκπαιδεύτρια εξ αποστάσεως, παρουσίασε και κατεύθυνε βήμα  - βήμα τα παιδιά στην δημιουργία ενός παιχνιδιού. 

 

Τα παιδιά της Ε΄ και Στ΄ τάξης, έκαναν έρευνα και έφτιαξαν παρουσιάσεις για τους αρχαιολογικούς χώρους της Χοιροκοιτίας και της Καλαβασού Τέντας. Αφορμή για την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης εργασίας ήταν η εκδρομή που θα πραγματοποιούνταν από το σχολείο, στους δύο αυτούς νεολιθικούς οικισμούς. Οι εργασίες έγιναν στο λογισμικό PowerPoint.