Πληροφορική 2021-2022
Στο μάθημα της Πληροφορικής η Δ΄ τάξη, κάνοντας χρήση του λογισμικού PowerPoint ασχοληθήκαμε με τις καλοκαιρινές μας αναμνήσεις. Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Χρησιμοποιήσαμε τη δημιουργικότητά μας και τα εργαλεία του λογισμικού για να πετύχουμε τον στόχο μας! |
Στο μάθημα της Πληροφορικής η Ε΄ τάξη, κάνοντας χρήση του λογισμικού PowerPoint ασχοληθήκαμε με τις καλοκαιρινές μας αναμνήσεις. Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Χρησιμοποιήσαμε τη δημιουργικότητά μας και τα εργαλεία του λογισμικού για να πετύχουμε τον στόχο μας! |
Στο μάθημα της Πληροφορικής η Στ΄ τάξη, κάνοντας χρήση του λογισμικού PowerPoint ασχοληθήκαμε με τις καλοκαιρινές μας αναμνήσεις. Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Χρησιμοποιήσαμε τη δημιουργικότητά μας και τα εργαλεία του λογισμικού για να πετύχουμε τον στόχο μας! |
Στο μάθημα της Πληροφορικής η Δ΄ τάξη, κάνοντας χρήση του λογισμικού PowerPoint ασχοληθήκαμε με τους 12 Θεούς του Ολύμπου. Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τους Θεούς, ως επέκταση του μαθήματός μας της ιστορίας. Χρησιμοποιήσαμε τη δημιουργικότητά μας και τα εργαλεία του λογισμικού για να πετύχουμε τον στόχο μας! Στη συνέχεια στείλαμε τις εργασίες μας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, στον δάσκαλό μας. |
Οι παρουσιάσεις μας χρησιμοποιήθηκαν για να παίξουμε ένα επιδαπέδιο παιχνίδι με τη χρήση ρομπότ εδάφους (Robot Mouse). Ειδικότερα ο δάσκαλός μας, παίρνοντας τυχαία μια καρτέλα στα χέρια του διάβάζε πληροφορίες για ένα Θεό και εμείς έπρεπε να μετακινήσουμε το ρομπότ στην κατάλληλη θέση | ||
Στο μάθημα Πληροφορικής μάθαμε το λογισμικό Microsoft Paint. Ειδικότερα, χρησιμοποιήσαμε διάφορα εργαλεία που προσφέρει το λογισμικό για να φτιάξουμε τα δικά μας σχέδια. Σε κάθε περίπτωση είχαμε διαφορετικό θέμα για έμπνευση... Συγκεκριμένα σχεδιάσαμε ψηφιακά: |
|
Σχέδια εμπνευσμένα από τον διάσημο ζωγράφο Πητ Μοντριάν. | |
Ένα μοναδικό ψάρι στον βυθό της θάλασσας. | |
Ένα σπίτι με τον κήπο του. | |
Ένα ρομπότ. | |
Μια σύνθεση από σχήματα. | |
Στο μάθημα της Πληροφορικής, τα παιδιά της E΄ τάξης, ασχοληθήκαμε με τη Μεσογειακή Διατροφή. Μελετώντας πηγές από το διαδίκτυο, φτιάξαμε παρουσιάσεις στην PowerPoint. Μέσω των παρουσιάσεων μάθαμε πολλές και χρήσιμες πληροφορίες. |
Φτιάξαμε επίσης ένα ερωτηματολόγιο στο λογισμικό MS Word για να μελετήσουμε τις διατροφικές συνήθειες των συμμαθητών μας και κατά πόσο τρέφονται σωστά και στα πλαίσια της μεσογειακής διατροφής. Οι ερωτήσεις μας συγκεντρώθηκαν σε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο δόθηκε στις τάξεις: Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄. |
Στο μάθημα της Πληροφορικής η Στ΄ τάξη, κάνοντας χρήση του λογισμικού MovieMaker ασχοληθήκαμε με τη μουσική. Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε τον αγαπημένο μας τραγουδιστή, φτιάχνοντας ένα βίντεο! | |
Στο μάθημα της Περιβαλλοντικής Αγωγής, τα παιδιά της E΄ και Στ' τάξης, ασχοληθήκαμε με τα Περιβαλλοντικά Προβλήματα της Κοινότητάς μας. Μελετώντας πηγές από το διαδίκτυο, έντυπες πηγές και μέσα από τη συζήτηση, φτιάξαμε παρουσιάσεις στην PowerPoint. Μέσω των παρουσιάσεων μάθαμε πολλές και χρήσιμες πληροφορίες και προβήκαμε σε εισηγήσεις. |
Στο μάθημα της Πληροφορικής η Γ΄ τάξη, κάνοντας χρήση του λογισμικού PowerPoint ασχοληθήκαμε με την Κύπρος μας. Στόχος μας ήταν να γνωρίσουμε και να παρουσιάσουμε την Κύπρο. Αφού έγινε η χρήση των Google Maps, στη συνέχεια παρουσιάσαμε τις πόλεις της Κύπρου. Χρησιμοποιήσαμε τη δημιουργικότητά μας και τα εργαλεία του λογισμικού για να πετύχουμε τον στόχο μας! Στη συνέχεια στείλαμε τις εργασίες μας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, στον δάσκαλό μας. |
Τα παιδιά της Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ τάξης, συμμετείχαν στη διαδικτυακή Εκπαιδευτική Δράση για την Ασφαλή και Υπεύθυνη Χρήση του Διαδικτύου, σε μαθητές και μαθήτριες από την Κύπρο και την Ελλάδα. Είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν τα παραμύθια: "Ο Ντίκι στον Μαγικό Κόσμο του Διαδικτύου" και "Η Αθηνά και ο Ντίκι στον Μαγικό Κόσμο του Διαδικτύου" και να πραγματοποιήσουν διάφορες ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες δράσεις για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου, τα προσωπικά δεδομένα και τη διαδικτυακή παρενόχληση. | |
Τα παιδιά της Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης, συμμετείχαν σε Εργαστήρια Ρομποτικής, τα οποία πραγματοποιήθηκαν από εκπαιδεύτρια του οργανισμού CARDET. Συγκεκριμένα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με την εφαρμογή Scratch και το υλικό LEGO Mindstorms.
|
|
Τα παιδιά της Δ΄ τάξης, είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε δραστηριότητες προγραμματισμού - κωδικοποίησης, μέσω της εφαρμογής Scratch. Το εργαστήρι στο οποίο συμμετείχαν πραγματοποιήθηκε από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Πληροφορικής (Cyprus Computer Society – CCS) και την ομάδα Coding Our Future (COF) και έγινε εξ αποστάσεως μέσω της εφαρμογής MS Teams. Η εκπαιδεύτρια εξ αποστάσεως, παρουσίασε και κατεύθυνε βήμα - βήμα τα παιδιά στην δημιουργία ενός παιχνιδιού. | |
Τα παιδιά της Γ΄ τάξης, είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε δραστηριότητες προγραμματισμού - κωδικοποίησης, μέσω της σελίδας code.org. Το εργαστήρι στο οποίο συμμετείχαν πραγματοποιήθηκε από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Πληροφορικής (Cyprus Computer Society – CCS) και την ομάδα Coding Our Future (COF) και έγινε εξ αποστάσεως μέσω της εφαρμογής ZOOM. Ο εκπαιδευτής εξ αποστάσεως, παρουσίασε και κατεύθυνε βήμα - βήμα τα παιδιά στο να βοηθήσουν τη μέλισσα να μαζέψει νέκτας και να φτιάξει γύρη. | |
Τα παιδιά της E΄ και Στ΄ τάξης, είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε δραστηριότητες προγραμματισμού - κωδικοποίησης, μέσω της ιστοσελίδας Hourofcode και του παιχνιδιού CodeCompat. Το εργαστήρι στο οποίο συμμετείχαν πραγματοποιήθηκε από τον Κυπριακό Σύνδεσμο Πληροφορικής (Cyprus Computer Society – CCS) και την ομάδα Coding Our Future (COF) και έγινε εξ αποστάσεως μέσω της εφαρμογής ΖΟΟΜ. Ο εκπαιδευτής εξ αποστάσεως, παρουσίασε και κατεύθυνε βήμα - βήμα τα παιδιά στο να κερδίσουν μάχες και να υλοποιήσουν αποστολές | |